Livrarea si returnarea produselor

Expedierea pachetului dumneavoastră

Pachetele sunt în general trimise în 2 zile de la primirea plății și sunt expediate prin curierat rapid cu urmărire și livrare fără semnătură.

Odată plătit produsul, costul livrării este gratuit, incluzând atât costul procesării și ambalării, cât și costurile poștale.

Dacă preferați livrarea prin UPS Extra cu semnătură obligatorie, va fi aplicat un cost adițional, astfel că vă rugăm să ne contactați înainte de a alege această metodă.
Orice metodă alegeți, veți avea o legătură pentru urmărirea online a pachetului dumneavoastră.

În cazul plății ramburs, costul aferent rambursului aplicat de către transportator (substanțial!), cât și a transportului vor fi suportate de către dumneavoastră.

Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele fragile.

Cutiile sunt bine dimensionate și articolele dumneavoastră sunt bine protejate.

 

 

Returnarea produsului

Conform Ordonanței nr. 34 /2014, returnarea produsului se poate face în 14 zile calendaristice de la data cumpărării produsului.

 

Coletele sunt trimise cu verificare la livrare. Orice reclamații ulterioare ale stării produsului care apar in urma neverificării produsului la livrare sunt nule.

Produsul trebuie să fie returnat cu factura de achiziție în original și toate actele aferente.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către cumpărător.

În maximum 14 zile calendaristice de la data returnării vă vom înapoia contravaloarea produsului în contul dumneavoastră sau prin mandat poștal.

Produsul poate fi returnat numai dacă este în stare perfectă împreună cu accesoriile aferente și este ambalat corespunzător pentru a nu se defecta la transport.

Produsul care prezintă urme de lovituri, zgârieturi  sau urme de folosință sau montaj nu poate fi returnat.

Pentru mai multe informații ne puteți contacta la numerele de telefon găsite pe pagina de contact.

TOP